خانه » منبع تغذیه » منبع تغذیه مین ول (مینول) مدل MDR
منبع تغذیه مین ول (مینول) مدل MDR

منبع تغذیه مین ول (مینول) مدل MDR

فروش ویژه منبع تغذیه مین ول در ابعاد و مدل های مختلف، یکی از کاربردی ترین محصولات در صنعت برق و الکترونیک. با ویژگی های منحصر به فرد و کیفیت استاندارد.

منبع تغذیه مین ول از برق متناوب AC ولتاژ DC تولید می کند و برق مورد نیاز سیستم های متصل به آن را تامین می کند. با ایزولاسیون بالا برای تحمل ولتاژ های مختلف. تامین ولتاژ پایدار و سازگار با مدار الکترونیکی.

شرکت Mean Well یکی از معتبر ترین تولید کنندگان منبع تغذیه سوئیچینگ است که می توانید از نمایندگی معتبر آن و از وب سایت تکنیک صنعت محصولات مین ول را خریداری کنید.

منبع تغذیه مین ول

type: MDR-10-5     MDR-10-12     MDR-10-15     MDR-10-24

MDR-20-5     MDR-20-12     MDR-20-15     MDR-20-24

MDR-40-5     MDR-40-12     MDR-40-24     MDR-40-48

MDR-60-5     MDR-60-12      MDR-60-24     MDR-60-48

MDR-100-12    MDR-100-24     MDR-100-48

شرکت مین ول یکی از بزگترین تولید کنندگان قطعات الکترونیک و منبع تغذیه سوئیچینگ در جهان است، عبارت “Mean Well” به معنی نیت خوب داشتن است و این موضوع خط مشی فعالیت این شرکت را نشان می دهد و موسس آن آقای جری لین در تایوان است.

اهمیت به این نکته بسیار مهم است که بیشتر خرابی های لوازم خانگی و ماشین های صنعتی به دلیل مشکل در منبع تغذیه آن ها است، استفاده از منبع تغذیه مناسب و با کیفیت طول عمر تجهیزات شما را افزایش می دهد و هزینه های خسارت به دستگاه ها را بسیار کاهش می دهد.

منبع تغذیه میل ول به شکل ریلی و کف خواب تولید می شود و به راحتی مورد استفاده قرار می گیرد، با کیفیت حرفه ای و بادوام. مطابق با استاندارد های جهانی.

تکنیک صنعت، نمایندگی محصولات وین ول در ایران.

 

تعدادی از کاربرد های منبع تغذیه Mean Well

  • صنایع سنگین و پیشرفته
  • قطار و راه آهن
  • صنایع مخابرات
  • تجهیزات پزشکی
  • اتوماسیون صنعتی و خط تولید وسایل مختلف

منبع تغذیه سوئیچینگ (Switched Mode Power Supplies) به راحتی بین on و off سوئیچ می کند و هنگامی که ترانزیستور روشن باشن منبع تغذیه در حالت on باقی می ماند و هنگام خاموش شدن آن off عمل می کند بنابراین ترانریستور مانند یک کلید و سوئیچ عمل می کند.

راندمان این محصول و بازدهی آن بسیار بالا است و توان مصرفی آن بسیار کم است. با ابعاد کوچ و سبک و قیمت ارزان. این محصول از نظر اقتصادی و رادمان بسیار به صرفه است.

فروش ویژه منبع تغذیه مین ول (MW) مدل MDR در توان های مختلف 10 ، 20 ، 40 ، 60 و 100 وات. جهت دریافت قیمت منبع تغذیه Mean Well با ما در ارتباط باشید.

تهیه و توزیع محصولات مین ول در ایران

مطالب مرتبط: منبع تغذیه Omron

 

دانلود کاتالوگ محصول

 

محصول پیشنهادی: رله پی ال سی فونیکس کنتاکت

به این محصول امتیاز دهید

میانگین امتیاز: 4 / 5. تعداد امتیاز دهندگان: 1

ایمیل شما آشکار نمی شود

نوشتن دیدگاه

خدمات طراحی و پشتیبانی سایت، سئو و افزایش رتبه در گوگل توسط آژانس دیجیتال مارکتینگ روزی ناب

تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز

تماس با ما